HTML

Egy nap mindent megértek

Ez egy egyszerű blog, amelyben "érdekes, izgalmas" írásaim fogom közölni :DD

Friss topikok

2011.07.06. 23:15 BloodyWayZ

Csakúgy

Ohai.

Na helló emberek. Mi újság? Vagy mondjam hogy "Na mizu mizu mizu?" Pfuj."SP es Fluor sose viszik ki a szemetet. Inkább kiadják CD-n. Ennyit róluk...

No pont 1 hónapja írtam ide utoljára (Akár csak a párom Kitti♥) nézzük mi történt.

Vége lett a sulinak, átlag 3,9 (Lehetett volna jobb is, de a fav. tárgyak rontottak rajta (Pl Kémia, Matek :D) 2es nem lett ez már jó (Y)
Betöltöttem a 17et 24én (óje) szóval már hivatalosan is vezethetek (utak vigyázzatok jövök)

A legszebb születésnapom volt eddig, ugyanis az én IMÁDOTT Szerelmemmel lehettem egy egéééész hétvégét. Bizony^^ Sütött nekem egy gyönyörűszép tortáát amit (na kövezzetek meg) itthon titokban egymagam habzsoltam be :$ Hátigen baromifincsi volt:$ Jaigen meg kaptam tőle egy gyönyörűszép bögrééét, amibe ha forró vizet teszünk, kifehéredik és rajta van a fotónk^^
Azóta folyton abba iszom a teámat♥ Anyukája (aki mellesleg egy nagyonjó szakácsnő) sütött ilyen szezámmagos csirkehusit, meg volt hozzá tojásos rizs, meg minden fincsiség.♥
Utána Kittivel♥ hajnalig beszélgettünk, nevetgéltünk, szeretgettük egymást^^ Annyira TÖKÉLETES születésnap volt.
Másnap lementünk a Balatyonra és sikerült 23 fokban jégkásával tömjük magunkat. Én a "nagy vitorlás" észrevettem hogy másodfokú viharjelzés van a Balcsin így söpörtünk a kocsihoz, ahol persze elkapott minket a vihar.
Így az utunk Tordas kis falujába (majdnem várost írtam :D) vezetett, ahol láttam Kitti♥ nagyszüleinek házát, meg Diót a "vérebet" meg találkoztunk Kicsim♥ nagyon régi jó barátaival. Úúú meg Picur♥ megmutatta nekem a falut biciklin. Tiszta szép hely:) Utána este jöttünk haza, bezuttyantunk az ágyba és aluszkáltunk. Olyan jó volt :$ IMÁDOK vele lenni. Őt magát IMÁDOM :$

 

Már az ő szülinapjára is készülök♥ Fog kapni tőlem egy *hiányzó szövegrészlet* Remélem tetszeni fog Neki♥ Nagyon szeretem őt tudjátok?^^ Ő az én egyetlenem:$ Ha nem lenne belehalnék :$ Mi ketten együtt egy Kerek Egész vagyunk♥

Hátigen. Ő az én életem ^^♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

PS: Üzenem a Fekete Özvegynek hogy leszállhat Maciarcról, mert Cicafül lesben áll:P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://badkid.blog.hu/api/trackback/id/tr363045718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása